+90 (216) 573 23 07

info@arabangarantide.com.tr

Araban Garantide - Logo

İletişim Bilgileri

Cevizli Mah. Tugay Yolu Cad. Ayşe Ilıcak Camii Otopark Kat: -3, Maltepe/İSTANBUL
(Piazza AVM Yanı)

+90 (216) 573 23 07

info@arabangarantide.com.tr

logo

İkinci El Güven İster

Uzman satış danışmanlarımız, garantili, şeffaf ve güvenilir hizmet sunmayı ilke edinerek, ikinci el araç alımında müşterilerimize yol arkadaşlığı ediyor.

Güçlü bayi ağımız ve tam hizmet esasını müşteri memnuniyeti ile birleştiren felsefemiz ile ikinci el araç satın alma ihtiyaçlarını ek hizmetler de sunarak, en kaliteli ve güvenilir şekilde karşılıyoruz.

Hakkımızda

İletişim Bilgileri

www.arabangarantide.com.tr KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ

1. TANIMLAR

İş bu aydınlatma metninde geçen;

Kişisel Veri: Kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgiyi,

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (K.V.K.K.): 7 Nisan 2016 tarihinde Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nu,

Veri İşleyen: Veri Sorumlusunun verdiği yetkiye dayanarak onun adına kişisel verileri işleyen gerçek veya tüzel kişiyi,

Veri Sorumlusu: Kişisel Verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişiyi, ifade eder.

www.arabangarantide.com.tr, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (K.V.K.K.) uyarınca, Veri Sorumlusu sıfatıyla, sizi K.V.K.K. kapsamındaki aydınlatma yükümlülüğümüz çerçevesinde, kişisel verilerinizin toplanma yöntemleri ve hukuki sebepleri, kişisel verilerinizi koruma yöntemlerimiz ve politikamız, işlenen kişisel veri örnekleri, veri sorumlusunun kimliği, kişisel verilerin işlenme amaçları, kişisel verilerinizin üçüncü kişilere ve/veya yurtdışına aktarımı ve K.V.K.K. kapsamında size tanınan haklara ilişkin olarak bilgilendirmek istiyoruz.

2. VERİ SORUMLUSUNUN KİMLİĞİ

K.V.K.K. uyarınca muhatap “Veri Sorumlusu” XX Ticaret Sicili nezdinde 00000 sicil numarası ile kayıtlı, 0000000000000000 Mersis numaralı, şirket merkezi adresinde bulunan www.arabangarantide.com.tr’dir.

3. KİŞİSEL VERİLERİNİZİN İŞLENME AMAÇLARI

Kişisel Verileriniz K.V.K.K. Madde 5.2 ve Madde 6.3 kapsamında kanuni yükümlülüklerimizi yerine getirmek, bir sözleşmenin kurulması veya ifası, hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması ve temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermeksizin, meşru menfaatlerimizin korunması amacıyla ve alenileştirdiğiniz kişisel veriler bakımından açık rızanız olmaksızın işlenebilmektedir. Kişisel verileriniz internet sitemizde yer alan Gizlilik Politikamız’da belirtilen amaçlar dâhilinde K.V.K.K. Madde 5.1 ve Madde 6.2 kapsamında açık rızanıza istinaden işlenecektir. Ayrıca sizlerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek sizlere önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası için Kişisel Verileriniz açık rızanıza istinaden işlenecektir.

4. KİŞİSEL VERİLERİNİZİN ÜÇÜNCÜ KİŞİLERE VE/VEYA YURTDIŞINA AKTARILMASI

Kişisel Verileriniz yukarıda K.V.K.K. Madde 5.2 ve Madde 6.3 kapsamında belirlenen amaçların varlığı halinde açık rızanız aranmaksızın yahut Aydınlatma Metni’nde yer alan amaçlarla K.V.K.K. Madde 5.1 ve Madde 6.3 kapsamında açık rızanıza istinaden yurtiçinde ve yurtdışında bulunan depolama, arşivleme, bilişim teknolojileri desteği (sunucu, hosting, program, bulut bilişim), güvenlik, çağrı merkezi, satış, pazarlama gibi alanlarda destek aldığımız üçüncü kişilerle, işbirliği yapılan ve/veya hizmet alınan grup şirketleri, GSM Operatörleri, iş ortakları, tedarikçi firmalar, bankalar, finans kuruluşları, hukuk, vergi vb. benzeri alanlarda destek alınan danışmanlık firmaları, satış, pazarlama ve www.arabangarantide.com.tr’nin faaliyetleri ile ilgili sair alanlarda destek veren üçüncü kişilere (e-posta gönderimi, kampanya oluşturulması amacı ile reklam firmaları, CRM desteği veren firmalar ve benzeri) ile kurum ve kuruluşlara aktarılabilmektedir.

5. KİŞİSEL VERİ SAHİBİ OLARAK KANUN’UN 11. MADDESİNDE SAYILAN HAKLARINIZ

Kişisel veri sahibi olarak Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:

Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,

Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

Kanun’a ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması durumunda buna itiraz etme,

Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, sitemizden ulaşabileceğiniz İletişim Formu’nu doldurarak şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.

İkinci El Araç Garanti Paketi

2.el araçlarda genellikle görülen (%80 / 90 oranında yağ kaçağı veya şanzıman) sorunları gibi mekanik sorunlara karşı km veya yıl bazında değişkenlik göstere bilen alternatifler barındıran bir Garanti Paketi sunma sistemi.

crossover crossover
Crossover
crossover crossover
Suv
crossover crossover
Sedan
crossover crossover
Wagon
crossover crossover
Coup
crossover crossover
Convertible
crossover crossover
Compact
crossover crossover
Sport Coupe
crossover crossover
Pickup
crossover crossover
Aile MPV'si
tire
Neden Araban Garantide?

Hayatını kolaylaştıran hizmetlerimizin keyfini sür

Tüm markalarda ikinci el araç satın almak isteyen müşterilerimize hizmet veriyoruz.

car
3 Ay

5.000 km Garantili

6 Ay

10.000 km Garantili

12 Ay

15.000 km Garantili

net shape net shape
S.S.S

Sıkça Sorulan Sorular

Satış tarihi itibari ile 3 ay ya da 5.000 km’dir. (hangisi önce dolarsa)

3 aylık garanti süresinde maksimum iki defa arıza onarım talep hakkı bulunmaktadır. Bu kapsamda mekanik veya elektrik arıza ile ilgili parça ve işçilik ücreti için yıllık toplam hasar limiti KDV dahil 20.000 TL kadar olacaktır.

Aracın “Araban Garantide" süresi içerisinde satılması durumda da “Araban Garantide” devam eder.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide”nin devam etmesi için aracın yeni sahibinin +90 (216) 573 23 07 nolu telefonu bir hafta içinde arayıp ruhsat değişikliği ile ilgili bilgileri iletmesi gereklidir.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide” şartlarının devam etmesi için aracın tekrar Araban Garantide bayisi tarafından ekspertizinin yapılması istenebilir.

+90 (216) 573 23 07’den “Araban Garantide Çağrı Merkezini” 7 gün / 24 saat arayabilirsiniz.

Yol yardım hizmeti Araban Garantide seçeneklerinin tamamı için geçerlidir.

1) Yol Kenarı Yardım Hizmeti

Operasyon merkezi ile yapılan ilk görüşmede, arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa, yerinde tamir için Yetkili Araç Servisi gönderilecek, Yetkili Araç Servisi’nin olay yerine kadar tek yön ulaşımı 50 km’ye kadar karşılanacaktır.

2) Aracın Çekilmesi

Aracın arıza sonucu hareketsiz kalması durumunda, Şirket, aracın en yakın servise naklini 1.000 TL limite kadar temin edecektir. Bu menfaat kapsamında aracın tamir masraflarına ilişkin olarak herhangi bir meblağ ödenmeyecektir.

3) Aracın Arızalanması Nedeniyle İkamet ve Seyahat

Aracın arızalanması durumunda,

a) Eğer arıza 24 saat içinde tamir edilemez ise, aracın onarımını bekleme amacıyla azami 2 güne kadar her gün için azami 600TL tutarına kadar konaklama masrafları karşılanır.

b) Tamir süresi arızalanmayı izleyen 48 saati aşarsa, araç sahibinin daimi ikametgaha dönüşü için seyahat masraflarını veya seyahate devam etmek isterse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masrafları ödenecektir.

4) Onarılan Aracın Nakli veya Alınması İçin Seyahat ile Emanet ve Muhafazası

Eğer arızalanmadan sonra yapılacak tamir aracın 72 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse, aracın tamiratı tamamlandığında, aşağıdaki masraflar ödenecektir.

a) Araç sahibinin daimi ikametgahına nakil masrafları ya da aracı daimi ikametgaha götürmek için araç sahibi veya tayin ettiği herhangi bir kişinin aracın tamir edildiği yere kadar yaptığı seyahat masrafları.

b) Tamir edilmiş aracın azami 500 TL’ye kadar emanet ve muhafaza masrafı.

NOT: Yol kenarı yardım hizmeti tüm Türkiye’de, diğer hizmetler araç sahibinin daimi ikamet ettiği il sınırları dışında tüm Türkiye’de arıza durumunda verilmektedir.

Aracın tamiri için servis hizmeti alınacak Araban Garantide yada yönlendirilen servisteki danışmanın +90 (216) 573 23 07 numaralı telefonu araması ve arızanın “Araban Garantide” kapsamında olup olmadığını tespit etmesi “Araban Garantide” kapsamındaki tamir işlemlerinin hızla sonuçlandırılmasını sağlayacaktır.

Bu Garanti, yasal olarak Garanti belgesi ile satılmak zorunda olan mallara ilişkin 14 Haziran 2003 tarih 25138 sayılı Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Hükümleri kapsamında değildir.

Satış tarihi itibari ile 6 ay ya da 10.000 km’dir. (hangisi önce dolarsa)

6 aylık garanti süresinde maksimum iki defa arıza onarım talep hakkı bulunmaktadır. Bu kapsamda mekanik veya elektrik arıza ile ilgili parça ve işçilik ücreti için yıllık toplam hasar limiti KDV dahil 25.000 TL kadar olacaktır.

Aracın “Araban Garantide" süresi içerisinde satılması durumda da “Araban Garantide” devam eder.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide”nin devam etmesi için aracın yeni sahibinin +90 (216) 573 23 07 nolu telefonu bir hafta içinde arayıp ruhsat değişikliği ile ilgili bilgileri iletmesi gereklidir.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide” şartlarının devam etmesi için aracın tekrar Araban Garantide bayisi tarafından ekspertizinin yapılması istenebilir.

+90 (216) 573 23 07’den “Araban Garantide Çağrı Merkezini” 7 gün / 24 saat arayabilirsiniz.

Yol yardım hizmeti Araban Garantide seçeneklerinin tamamı için geçerlidir.

1) Yol Kenarı Yardım Hizmeti

Operasyon merkezi ile yapılan ilk görüşmede, arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa, yerinde tamir için Yetkili Araç Servisi gönderilecek, Yetkili Araç Servisi’nin olay yerine kadar tek yön ulaşımı 50 km’ye kadar karşılanacaktır.

2) Aracın Çekilmesi

Aracın arıza sonucu hareketsiz kalması durumunda, Şirket, aracın en yakın servise naklini 1.000 TL limite kadar temin edecektir. Bu menfaat kapsamında aracın tamir masraflarına ilişkin olarak herhangi bir meblağ ödenmeyecektir.

3) Aracın Arızalanması Nedeniyle İkamet ve Seyahat

Aracın arızalanması durumunda,

a) Eğer arıza 24 saat içinde tamir edilemez ise, aracın onarımını bekleme amacıyla azami 2 güne kadar her gün için azami 600TL tutarına kadar konaklama masrafları karşılanır.

b) Tamir süresi arızalanmayı izleyen 48 saati aşarsa, araç sahibinin daimi ikametgaha dönüşü için seyahat masraflarını veya seyahate devam etmek isterse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masrafları ödenecektir.

4) Onarılan Aracın Nakli veya Alınması İçin Seyahat ile Emanet ve Muhafazası

Eğer arızalanmadan sonra yapılacak tamir aracın 72 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse, aracın tamiratı tamamlandığında, aşağıdaki masraflar ödenecektir.

a) Araç sahibinin daimi ikametgahına nakil masrafları ya da aracı daimi ikametgaha götürmek için araç sahibi veya tayin ettiği herhangi bir kişinin aracın tamir edildiği yere kadar yaptığı seyahat masrafları.

b) Tamir edilmiş aracın azami 500 TL’ye kadar emanet ve muhafaza masrafı.

NOT: Yol kenarı yardım hizmeti tüm Türkiye’de, diğer hizmetler araç sahibinin daimi ikamet ettiği il sınırları dışında tüm Türkiye’de arıza durumunda verilmektedir.

Aracın tamiri için servis hizmeti alınacak Araban Garantide yada yönlendirilen servisteki danışmanın +90 (216) 573 23 07 numaralı telefonu araması ve arızanın “Araban Garantide” kapsamında olup olmadığını tespit etmesi “Araban Garantide” kapsamındaki tamir işlemlerinin hızla sonuçlandırılmasını sağlayacaktır.

Bu Garanti, yasal olarak Garanti belgesi ile satılmak zorunda olan mallara ilişkin 14 Haziran 2003 tarih 25138 sayılı Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Hükümleri kapsamında değildir.

Satış tarihi itibari ile 12 ay ya da 15.000 km’dir. (hangisi önce dolarsa).

12 aylık garanti süresinde maksimum iki defa arıza onarım talep hakkı bulunmaktadır. Bu kapsamda mekanik veya elektrik arıza ile ilgili parça ve işçilik ücreti için yıllık toplam hasar limiti KDV dahil 30.000 TL kadar olacaktır.

Aracın “Araban Garantide" süresi içerisinde satılması durumda da “Araban Garantide” devam eder.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide”nin devam etmesi için aracın yeni sahibinin +90 (216) 573 23 07 nolu telefonu bir hafta içinde arayıp ruhsat değişikliği ile ilgili bilgileri iletmesi gereklidir.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide” şartlarının devam etmesi için aracın tekrar Araban Garantide bayisi tarafından ekspertizinin yapılması istenebilir.

+90 (216) 573 23 07’den “Araban Garantide Çağrı Merkezini” 7 gün / 24 saat arayabilirsiniz.

Yol yardım hizmeti Araban Garantide seçeneklerinin tamamı için geçerlidir.

1) Yol Kenarı Yardım Hizmeti

Operasyon merkezi ile yapılan ilk görüşmede, arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa, yerinde tamir için Yetkili Araç Servisi gönderilecek, Yetkili Araç Servisi’nin olay yerine kadar tek yön ulaşımı 50 km’ye kadar karşılanacaktır.

2) Aracın Çekilmesi

Aracın arıza sonucu hareketsiz kalması durumunda, Şirket, aracın en yakın servise naklini 1.000 TL limite kadar temin edecektir. Bu menfaat kapsamında aracın tamir masraflarına ilişkin olarak herhangi bir meblağ ödenmeyecektir.

3) Aracın Arızalanması Nedeniyle İkamet ve Seyahat

Aracın arızalanması durumunda,

a) Eğer arıza 24 saat içinde tamir edilemez ise, aracın onarımını bekleme amacıyla azami 2 güne kadar her gün için azami 600TL tutarına kadar konaklama masrafları karşılanır.

b) Tamir süresi arızalanmayı izleyen 48 saati aşarsa, araç sahibinin daimi ikametgaha dönüşü için seyahat masraflarını veya seyahate devam etmek isterse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masrafları ödenecektir.

4) Onarılan Aracın Nakli veya Alınması İçin Seyahat ile Emanet ve Muhafazası

Eğer arızalanmadan sonra yapılacak tamir aracın 72 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse, aracın tamiratı tamamlandığında, aşağıdaki masraflar ödenecektir.

a) Araç sahibinin daimi ikametgahına nakil masrafları ya da aracı daimi ikametgaha götürmek için araç sahibi veya tayin ettiği herhangi bir kişinin aracın tamir edildiği yere kadar yaptığı seyahat masrafları.

b) Tamir edilmiş aracın azami 500 TL’ye kadar emanet ve muhafaza masrafı.

NOT: Yol kenarı yardım hizmeti tüm Türkiye’de, diğer hizmetler araç sahibinin daimi ikamet ettiği il sınırları dışında tüm Türkiye’de arıza durumunda verilmektedir.

Aracın tamiri için servis hizmeti alınacak Araban Garantide yada yönlendirilen servisteki danışmanın +90 (216) 573 23 07 numaralı telefonu araması ve arızanın “Araban Garantide” kapsamında olup olmadığını tespit etmesi “Araban Garantide” kapsamındaki tamir işlemlerinin hızla sonuçlandırılmasını sağlayacaktır.

Bu Garanti, yasal olarak Garanti belgesi ile satılmak zorunda olan mallara ilişkin 14 Haziran 2003 tarih 25138 sayılı Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Hükümleri kapsamında değildir.

Araban Garantide
Genellikle 1 dakika içerisinde yanıt verir.

Araban Garantide
Merhaba, size nasıl yardımcı olabiliriz?
21:17
×
Whatsapp