+90 (216) 573 23 07

info@arabangarantide.com.tr

Araban Garantide - Logo

İletişim Bilgileri

Cevizli Mah. Tugay Yolu Cad. Ayşe Ilıcak Camii Otopark Kat: -3, Maltepe/İSTANBUL
(Piazza AVM Yanı)

+90 (216) 573 23 07

info@arabangarantide.com.tr

logo

İkinci El Güven İster

Uzman satış danışmanlarımız, garantili, şeffaf ve güvenilir hizmet sunmayı ilke edinerek, ikinci el araç alımında müşterilerimize yol arkadaşlığı ediyor.

Güçlü bayi ağımız ve tam hizmet esasını müşteri memnuniyeti ile birleştiren felsefemiz ile ikinci el araç satın alma ihtiyaçlarını ek hizmetler de sunarak, en kaliteli ve güvenilir şekilde karşılıyoruz.

Hakkımızda

İletişim Bilgileri

Sayın Müşterilerimiz ve Değerli Araç Sahipleri,
Aydınoğulları Holding bünyesinde faaliyet gösteren "arabangarantide.com.tr" olarak, ikinci el otomotiv satış ve mekanik garantisi alanında sizlere hizmet sunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.
Piyasadaki ikinci el araçlarda sıklıkla karşılaşılan mekanik sorunlarla baş etmek ve güvenilir bir alışveriş deneyimi sağlamak amacıyla siz değerli müşterilerimize özel olarak tasarladığımız Garanti Paketlerimiz ile karşınızdayız. Bu paketler, aracınızın yaşına ve kilometre durumuna göre değişkenlik gösteren süre ve kapsam seçenekleri sunmaktadır.
Garanti paketlerimiz şu şekildedir:
3 Ay / 5.000 km Garanti Paketi
6 Ay / 10.000 km Garanti Paketi
12 Ay / 15.000 km Garanti Paketi
Bu paketlerle, ikinci el araçlarda genellikle %80 ila %90 oranında görülen yağ kaçağı, şanzıman ve benzeri mekanik sorunlara karşı koruma sağlıyoruz. Bu sayede, araç alım-satım sürecinde gönül rahatlığıyla hareket edebilir ve potansiyel sorunlarla başa çıkmak için ekstra masraflardan kaçınabilirsiniz.
Ayrıca, şirketimiz hem senetli hem de nakit yöntemlerle otomotiv satışı gerçekleştirmekte olup, sizlere daha geniş ödeme seçenekleri sunarak, bütçenize en uygun şekilde araç almanıza yardımcı olmaktadır.
Biz "arabangarantide.com.tr" olarak, müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutarak, güvenilir ve kaliteli hizmet sunma anlayışıyla çalışmaktayız. Siz değerli müşterilerimizin beklentilerini karşılamak ve otomotiv sektöründe fark yaratmak için her zaman yanınızdayız.
Saygılarımızla,
arabangarantide.com.tr Ekibi

İkinci El Araç Garanti Paketi

2.el araçlarda genellikle görülen (%80 / 90 oranında yağ kaçağı veya şanzıman) sorunları gibi mekanik sorunlara karşı km veya yıl bazında değişkenlik göstere bilen alternatifler barındıran bir Garanti Paketi sunma sistemi.

crossover crossover
Crossover
crossover crossover
Suv
crossover crossover
Sedan
crossover crossover
Wagon
crossover crossover
Coup
crossover crossover
Convertible
crossover crossover
Compact
crossover crossover
Sport Coupe
crossover crossover
Pickup
crossover crossover
Aile MPV'si
tire
Neden Araban Garantide?

Hayatını kolaylaştıran hizmetlerimizin keyfini sür

Tüm markalarda ikinci el araç satın almak isteyen müşterilerimize hizmet veriyoruz.

car
3 Ay

5.000 km Garantili

6 Ay

10.000 km Garantili

12 Ay

15.000 km Garantili

net shape net shape
S.S.S

Sıkça Sorulan Sorular

Satış tarihi itibari ile 3 ay ya da 5.000 km’dir. (hangisi önce dolarsa)

3 aylık garanti süresinde maksimum iki defa arıza onarım talep hakkı bulunmaktadır. Bu kapsamda mekanik veya elektrik arıza ile ilgili parça ve işçilik ücreti için yıllık toplam hasar limiti KDV dahil 20.000 TL kadar olacaktır.

Aracın “Araban Garantide" süresi içerisinde satılması durumda da “Araban Garantide” devam eder.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide”nin devam etmesi için aracın yeni sahibinin +90 (216) 573 23 07 nolu telefonu bir hafta içinde arayıp ruhsat değişikliği ile ilgili bilgileri iletmesi gereklidir.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide” şartlarının devam etmesi için aracın tekrar Araban Garantide bayisi tarafından ekspertizinin yapılması istenebilir.

+90 (216) 573 23 07’den “Araban Garantide Çağrı Merkezini” 7 gün / 24 saat arayabilirsiniz.

Yol yardım hizmeti Araban Garantide seçeneklerinin tamamı için geçerlidir.

1) Yol Kenarı Yardım Hizmeti

Operasyon merkezi ile yapılan ilk görüşmede, arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa, yerinde tamir için Yetkili Araç Servisi gönderilecek, Yetkili Araç Servisi’nin olay yerine kadar tek yön ulaşımı 50 km’ye kadar karşılanacaktır.

2) Aracın Çekilmesi

Aracın arıza sonucu hareketsiz kalması durumunda, Şirket, aracın en yakın servise naklini 1.000 TL limite kadar temin edecektir. Bu menfaat kapsamında aracın tamir masraflarına ilişkin olarak herhangi bir meblağ ödenmeyecektir.

3) Aracın Arızalanması Nedeniyle İkamet ve Seyahat

Aracın arızalanması durumunda,

a) Eğer arıza 24 saat içinde tamir edilemez ise, aracın onarımını bekleme amacıyla azami 2 güne kadar her gün için azami 600TL tutarına kadar konaklama masrafları karşılanır.

b) Tamir süresi arızalanmayı izleyen 48 saati aşarsa, araç sahibinin daimi ikametgaha dönüşü için seyahat masraflarını veya seyahate devam etmek isterse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masrafları ödenecektir.

4) Onarılan Aracın Nakli veya Alınması İçin Seyahat ile Emanet ve Muhafazası

Eğer arızalanmadan sonra yapılacak tamir aracın 72 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse, aracın tamiratı tamamlandığında, aşağıdaki masraflar ödenecektir.

a) Araç sahibinin daimi ikametgahına nakil masrafları ya da aracı daimi ikametgaha götürmek için araç sahibi veya tayin ettiği herhangi bir kişinin aracın tamir edildiği yere kadar yaptığı seyahat masrafları.

b) Tamir edilmiş aracın azami 500 TL’ye kadar emanet ve muhafaza masrafı.

NOT: Yol kenarı yardım hizmeti tüm Türkiye’de, diğer hizmetler araç sahibinin daimi ikamet ettiği il sınırları dışında tüm Türkiye’de arıza durumunda verilmektedir.

Aracın tamiri için servis hizmeti alınacak Araban Garantide yada yönlendirilen servisteki danışmanın +90 (216) 573 23 07 numaralı telefonu araması ve arızanın “Araban Garantide” kapsamında olup olmadığını tespit etmesi “Araban Garantide” kapsamındaki tamir işlemlerinin hızla sonuçlandırılmasını sağlayacaktır.

Bu Garanti, yasal olarak Garanti belgesi ile satılmak zorunda olan mallara ilişkin 14 Haziran 2003 tarih 25138 sayılı Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Hükümleri kapsamında değildir.

Satış tarihi itibari ile 6 ay ya da 10.000 km’dir. (hangisi önce dolarsa)

6 aylık garanti süresinde maksimum iki defa arıza onarım talep hakkı bulunmaktadır. Bu kapsamda mekanik veya elektrik arıza ile ilgili parça ve işçilik ücreti için yıllık toplam hasar limiti KDV dahil 25.000 TL kadar olacaktır.

Aracın “Araban Garantide" süresi içerisinde satılması durumda da “Araban Garantide” devam eder.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide”nin devam etmesi için aracın yeni sahibinin +90 (216) 573 23 07 nolu telefonu bir hafta içinde arayıp ruhsat değişikliği ile ilgili bilgileri iletmesi gereklidir.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide” şartlarının devam etmesi için aracın tekrar Araban Garantide bayisi tarafından ekspertizinin yapılması istenebilir.

+90 (216) 573 23 07’den “Araban Garantide Çağrı Merkezini” 7 gün / 24 saat arayabilirsiniz.

Yol yardım hizmeti Araban Garantide seçeneklerinin tamamı için geçerlidir.

1) Yol Kenarı Yardım Hizmeti

Operasyon merkezi ile yapılan ilk görüşmede, arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa, yerinde tamir için Yetkili Araç Servisi gönderilecek, Yetkili Araç Servisi’nin olay yerine kadar tek yön ulaşımı 50 km’ye kadar karşılanacaktır.

2) Aracın Çekilmesi

Aracın arıza sonucu hareketsiz kalması durumunda, Şirket, aracın en yakın servise naklini 1.000 TL limite kadar temin edecektir. Bu menfaat kapsamında aracın tamir masraflarına ilişkin olarak herhangi bir meblağ ödenmeyecektir.

3) Aracın Arızalanması Nedeniyle İkamet ve Seyahat

Aracın arızalanması durumunda,

a) Eğer arıza 24 saat içinde tamir edilemez ise, aracın onarımını bekleme amacıyla azami 2 güne kadar her gün için azami 600TL tutarına kadar konaklama masrafları karşılanır.

b) Tamir süresi arızalanmayı izleyen 48 saati aşarsa, araç sahibinin daimi ikametgaha dönüşü için seyahat masraflarını veya seyahate devam etmek isterse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masrafları ödenecektir.

4) Onarılan Aracın Nakli veya Alınması İçin Seyahat ile Emanet ve Muhafazası

Eğer arızalanmadan sonra yapılacak tamir aracın 72 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse, aracın tamiratı tamamlandığında, aşağıdaki masraflar ödenecektir.

a) Araç sahibinin daimi ikametgahına nakil masrafları ya da aracı daimi ikametgaha götürmek için araç sahibi veya tayin ettiği herhangi bir kişinin aracın tamir edildiği yere kadar yaptığı seyahat masrafları.

b) Tamir edilmiş aracın azami 500 TL’ye kadar emanet ve muhafaza masrafı.

NOT: Yol kenarı yardım hizmeti tüm Türkiye’de, diğer hizmetler araç sahibinin daimi ikamet ettiği il sınırları dışında tüm Türkiye’de arıza durumunda verilmektedir.

Aracın tamiri için servis hizmeti alınacak Araban Garantide yada yönlendirilen servisteki danışmanın +90 (216) 573 23 07 numaralı telefonu araması ve arızanın “Araban Garantide” kapsamında olup olmadığını tespit etmesi “Araban Garantide” kapsamındaki tamir işlemlerinin hızla sonuçlandırılmasını sağlayacaktır.

Bu Garanti, yasal olarak Garanti belgesi ile satılmak zorunda olan mallara ilişkin 14 Haziran 2003 tarih 25138 sayılı Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Hükümleri kapsamında değildir.

Satış tarihi itibari ile 12 ay ya da 15.000 km’dir. (hangisi önce dolarsa).

12 aylık garanti süresinde maksimum iki defa arıza onarım talep hakkı bulunmaktadır. Bu kapsamda mekanik veya elektrik arıza ile ilgili parça ve işçilik ücreti için yıllık toplam hasar limiti KDV dahil 30.000 TL kadar olacaktır.

Aracın “Araban Garantide" süresi içerisinde satılması durumda da “Araban Garantide” devam eder.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide”nin devam etmesi için aracın yeni sahibinin +90 (216) 573 23 07 nolu telefonu bir hafta içinde arayıp ruhsat değişikliği ile ilgili bilgileri iletmesi gereklidir.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide” şartlarının devam etmesi için aracın tekrar Araban Garantide bayisi tarafından ekspertizinin yapılması istenebilir.

+90 (216) 573 23 07’den “Araban Garantide Çağrı Merkezini” 7 gün / 24 saat arayabilirsiniz.

Yol yardım hizmeti Araban Garantide seçeneklerinin tamamı için geçerlidir.

1) Yol Kenarı Yardım Hizmeti

Operasyon merkezi ile yapılan ilk görüşmede, arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa, yerinde tamir için Yetkili Araç Servisi gönderilecek, Yetkili Araç Servisi’nin olay yerine kadar tek yön ulaşımı 50 km’ye kadar karşılanacaktır.

2) Aracın Çekilmesi

Aracın arıza sonucu hareketsiz kalması durumunda, Şirket, aracın en yakın servise naklini 1.000 TL limite kadar temin edecektir. Bu menfaat kapsamında aracın tamir masraflarına ilişkin olarak herhangi bir meblağ ödenmeyecektir.

3) Aracın Arızalanması Nedeniyle İkamet ve Seyahat

Aracın arızalanması durumunda,

a) Eğer arıza 24 saat içinde tamir edilemez ise, aracın onarımını bekleme amacıyla azami 2 güne kadar her gün için azami 600TL tutarına kadar konaklama masrafları karşılanır.

b) Tamir süresi arızalanmayı izleyen 48 saati aşarsa, araç sahibinin daimi ikametgaha dönüşü için seyahat masraflarını veya seyahate devam etmek isterse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masrafları ödenecektir.

4) Onarılan Aracın Nakli veya Alınması İçin Seyahat ile Emanet ve Muhafazası

Eğer arızalanmadan sonra yapılacak tamir aracın 72 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse, aracın tamiratı tamamlandığında, aşağıdaki masraflar ödenecektir.

a) Araç sahibinin daimi ikametgahına nakil masrafları ya da aracı daimi ikametgaha götürmek için araç sahibi veya tayin ettiği herhangi bir kişinin aracın tamir edildiği yere kadar yaptığı seyahat masrafları.

b) Tamir edilmiş aracın azami 500 TL’ye kadar emanet ve muhafaza masrafı.

NOT: Yol kenarı yardım hizmeti tüm Türkiye’de, diğer hizmetler araç sahibinin daimi ikamet ettiği il sınırları dışında tüm Türkiye’de arıza durumunda verilmektedir.

Aracın tamiri için servis hizmeti alınacak Araban Garantide yada yönlendirilen servisteki danışmanın +90 (216) 573 23 07 numaralı telefonu araması ve arızanın “Araban Garantide” kapsamında olup olmadığını tespit etmesi “Araban Garantide” kapsamındaki tamir işlemlerinin hızla sonuçlandırılmasını sağlayacaktır.

Bu Garanti, yasal olarak Garanti belgesi ile satılmak zorunda olan mallara ilişkin 14 Haziran 2003 tarih 25138 sayılı Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Hükümleri kapsamında değildir.

Araban Garantide
Genellikle 1 dakika içerisinde yanıt verir.

Araban Garantide
Merhaba, size nasıl yardımcı olabiliriz?
21:17
×
Whatsapp