+90 (216) 573 23 07

info@arabangarantide.com.tr

Araban Garantide - Logo

İletişim Bilgileri

Cevizli Mah. Tugay Yolu Cad. Ayşe Ilıcak Camii Otopark Kat: -3, Maltepe/İSTANBUL
(Piazza AVM Yanı)

+90 (216) 573 23 07

info@arabangarantide.com.tr

logo

İkinci El Güven İster

Uzman satış danışmanlarımız, garantili, şeffaf ve güvenilir hizmet sunmayı ilke edinerek, ikinci el araç alımında müşterilerimize yol arkadaşlığı ediyor.

Güçlü bayi ağımız ve tam hizmet esasını müşteri memnuniyeti ile birleştiren felsefemiz ile ikinci el araç satın alma ihtiyaçlarını ek hizmetler de sunarak, en kaliteli ve güvenilir şekilde karşılıyoruz.

Hakkımızda

İletişim Bilgileri

GİZLİLİK ŞARTLARI

1. www.arabangarantide.com.tr (“Şirket”) tarafından işletilen “www.arabangarantide.com.tr” adresindeki internet sitesi (“İnternet Sitesi”), İnternet Sitesini herhangi bir şekilde ziyaret eden ve/veya kullanan kişilere (“Kullanıcı”) daha iyi hizmet verebilmek amacıyla bazı kişisel bilgiler (isim, yaş, e-posta adresi, vb.) talep edilmektedir. İnternet Sitesi ile toplanan bu veriler; kampanya çalışmaları veya Kullanıcı’nın hesabına yönelik özel promosyon faaliyetlerinin yapılabilmesi için İnternet Sitesi bünyesinde kullanılmaktadır. Kişisel bilgiler haricinde; İnternet Sitesi üzerinden yapılan işlemlere ait istatistiksel veriler analiz edilmekte ve saklanmaktadır.

2. Şirket, üyelik formları ile kendisine iletilen bilgileri, Kullanıcılar’ın bilgisi veya aksi yönde bir talimatı olmaksızın, üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmamakta, faaliyet dışı hiçbir nedenle ticari amaçla kullanmamakta ve satmamaktadır.

3. İnternet Sitesi içeriğinde Google Analytics’in Yeniden Pazarlama & Demografi ve İlgi Alanı Raporlaması özellikleri kullanılmaktadır. Reklam ayarları kullanılarak Görüntülü Reklamcılık için Google Analytics’in kapsamı dışında kalabilir ve Google Görüntülü Reklam Ağı reklamları özelleştirilebilir. Google Analytics ile sağlanan demografik bilgiler, İnternet Sitesi’ni ve varsa İnternet Sitesi üzerinden verilen reklamları, Kullanıcılar’ın ilgi alanlarına göre özelleştirmek için kullanılmaktadır. İşbu bilgiler, hedef kitle çalışmalarında kullanılırken diğer Kullanıcılar’a ait bilgilerle birlikte olmak üzere reklam yayıncıları ile paylaşılabilir. Bu bilgiler herhangi bir şekilde kişisel bilgi (isim, soyadı, T.C Kimlik No, cinsiyet, yaş vb.) içermeyip, grup olarak Kullanıcı eğilimleri ile ilgili çalışmalar yapmak ve hedef kitleyi derlemek etmek amacıyla kullanılmaktadır. İşbu Gizlilik Şartları’nı kabul edilmesiyle, anonim bilgilerin reklam yayıncıları ile reklam ve tanıtım amacıyla paylaşılmasına onay verilmektedir.

4. Google dahil üçüncü taraf sağlayıcılar, İnternet Sitesi reklamlarını internet üzerindeki yayıncı sitelerde yer verdikleri banner alanlarında gösterecektir. Ziyaretçilerin İnternet Sitesi’ne geçmişte yaptığı ziyaretleri temel alarak reklamlarla ilgili bilgi toplamak, reklamları optimize etmek ve yayınlamak üzere İnternet Sitesi tarafından ve Google dahil üçüncü taraf sağlayıcılarca birinci taraf çerezler ile üçüncü taraf çerezler birlikte kullanılmaktadır.

5. Kişisel Kullanıcı bilgileri, ancak resmi makamlarca talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince açıklama yapmak zorunda olunduğu durumlarda resmi makamlara açıklanacaktır.

6. Ödeme sayfasında talep edilen Kullanıcı kredi kartı bilgileri, İnternet Sitesi'nden alışveriş yapan Kullanıcılar’ın güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde İnternet Sitesi veya hizmet veren üçüncü şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin İnternet Sitesi arayüzü üzerinden ilgili banka ile Kullanıcı’nın kullanmakta olduğu cihaz arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.

7. Kullanıcı, işbu Gizlilik Şartları’nı onaylayarak, Şirket ile paylaşmış olduğu bilgilerin şahsına ait olduğunu ve bu bilgilerin, satış ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülebilmesi amacıyla ve her türlü iletişim aracına uygun bildiriminin sağlanması için Şirket’in iştiraki olan diğer tüzel kişiler ile de paylaşılabileceğine onay vermektedir.

8. İnternet Sitesi üyeliği çerçevesinde gönderilen e-postaların alt kısmında bulunan “Kampanya duyurularından haberdar olmak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.” linkine tıklayarak, veya site üzerinden "Hesabım" bölümünde bulunan "Üyelik Bilgileri Güncelleme" alanında "Reklam ve duyuru e-postalarını almak istiyorum" seçeneğini boş bırakarak e-posta gönderim listesinden her zaman çıkış yapılabilmektedir.

ÇEREZ POLİTİKASI

www.arabangarantide.com.tr olarak, web sitemizin kullanımını kolaylaştırmak ve sitemizin kullanımını kişiselleştirmek amacıyla çerezler, piksel etiketleri ("pikseller") ve yerel saklama teknolojileri kullanmaktayız. Bu sayfanın, anılan teknolojilerin niçin kullanıldıklarını ve bunları kontrol etmeyi veya -tercihiniz bu yöndeyse- silmeyi anlamanıza yardımcı olmasını istiyoruz.

Çerez Nedir?

Günümüzde neredeyse her web sitesi çerez kullanmaktadır. Size daha iyi, hızlı ve güvenli bir deneyim sağlamak için, çoğu internet sitesi gibi biz de çerezler kullanıyoruz. Çerez, bir web sitesini ziyaret ettiğinizde cihazınıza (örneğin; bilgisayar veya cep telefonu) depolanan küçük bir metin dosyasıdır. Çerezler, bir web sitesini ilk ziyaretiniz sırasında tarayıcınız aracılığıyla cihazınıza depolanabilirler. Aynı siteyi aynı cihazla tekrar ziyaret ettiğinizde tarayıcınız cihazınızda site adına kayıtlı bir çerez olup olmadığını kontrol eder. Eğer kayıt var ise, kaydın içindeki veriyi ziyaret etmekte olduğunuz web sitesine iletir. Bu sayede web sitesi, sizin siteyi daha önce ziyaret ettiğinizi anlar ve size iletilecek içeriği de ona göre tayin eder.

Çerezler Neden Kullanılır?

Bazı çerezler, daha önceki ziyaretlerinizde kullandığınız tercihlerin web sitesi tarafından hatırlanmasını sağlayarak, sonraki ziyaretlerinizin çok daha kullanıcı dostu ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmasını sağlar.

Çerezleri Kontrol Etme ve Silme

Çerezlerin kullanımına ilişkin tercihlerinizi değiştirmek ya da çerezleri engellemek veya silmek için tarayıcınızın ayarlarını değiştirmeniz yeterlidir. Birçok tarayıcı çerezleri kontrol edebilmeniz için size çerezleri kabul etme veya reddetme, yalnızca belirli türdeki çerezleri kabul etme ya da bir web sitesi cihazınıza çerez depolamayı talep ettiğinde tarayıcı tarafından uyarılma seçeneği sunar. Aynı zamanda daha önce tarayıcınıza kaydedilmiş çerezlerin silinmesi de mümkündür. Çerezleri kontrol edilmesine veya silinmesine ilişkin işlemler kullandığınız tarayıcıya göre değişebilmektedir. Bazı popüler tarayıcıların çerezlere izin verme ya da çerezleri engelleme veya silme talimatlarına aşağıdaki linklerden ulaşılması mümkündür.

www.arabangarantide.com.tr Tarafından Kullanılan Çerezler

Web sitemizde kullanılan hiçbir çerez, kimliğinizin saptanmasına yarayacak verileri işlememektedir. Aşağıda web sitemizde kullanılmakta olan çerez türleri ve bu çerezlerin hangi amaçla kullanıldıkları detaylı bir şekilde ortaya konmuştur.

Kategori 1- Kesinlikle Gerekli Çerezler

Bu çerezler, web sitesini dolaşmanıza ve web sitesinin güvenli alanlarına erişmenin sağlanması ve izinlerin ortaya konması için önemlidir. Bu çerezler olmadan, sitemizde bulunan alışveriş sepeti veya ödeme sayfası gibi talep ettiğiniz hizmetler sağlanamaz.

ÇEREZ

ÇEREZ'İN TANIMI

arabangarantide

Sitede oturum kaydınızı takip edebilmemiz için kullandığımız çerezdir.

lang

Sitenin görüntülendiği dili ifade eden çerezdir. Arayüzde görüntülenecek dili belirler.

arabangarantide_pop

Sitede bir popup kullanılıyorsa gösterilip gösterilmediğinin kaydını tutmak için üretilen çerezdir.

cookieconsent_status

Çerez Politikası bildirimi için üretilen çerezdir. Kaydı tutularak bu bildirimin tekrar görüntülenmemesi sağlanır.

Kategori 2- 'Performans' Çerezleri

Bu çerezler, ziyaretçilerimizin web sitesini nasıl kullandıkları hakkında bilgi toplamaktadır. Örneğin, hangi ziyaretçilerin en sık gidecekleri sayfaları ve web sayfalarından hata mesajları alıp almadıklarını bilmemizi sağlar.

ÇEREZ

ÇEREZ'İN TANIMI

_ga

Google Universal Analytics ile ilişkisi olan bir çerezdir. Bu çerez, istemci tanımlayıcısı olarak rastgele oluşturulmuş bir numara atayarak benzersiz kullanıcıları ayırmak için kullanılır. Sitelerin analiz raporları için ziyaretçi, oturum ve kampanya verilerini hesaplamak için kullanılır.

_gat

Google Universal Analytics ile ilişkilidir - yüksek trafik alanlarındaki verilerin toplanmasını sınırlar

_gid

Tek bir tarayıcı oturumu sırasında bir ziyaretçiyi benzersiz şekilde tanımlar ve bir hedef kitleye örnek olduğunu gösterir.

_cfduid

Cloudflare servisleri kullanılması durumunda üretilecek çerezdir. Benzersiz kullanıcı ID'si atayarak raporlama ve analiz yapılması için kullanılır.

Kategori 3- Hedefleme / Reklam Çerezleri

Bu çerezler, reklamları sizinle ilgi alanlarınıza uygun olarak reklam kampanyasının etkinliğini ve reklam sayısını ölçmek için kullanılmaktadır. Genellikle web sitesi operatörünün izniyle reklam ağları tarafından yerleştirilirler. Ziyaret ettiğiniz web sitelerini hatırlıyorlar ve bu bilgiler 3. Kişi niteliğindeki reklam verenler gibi diğer kuruluşlarla paylaşılmaktadır. Çok sıklıkla çerezler hedefleme amacıyla diğer reklamların sitelerine link vermektedir. Bu kategoride çerez kullanmıyoruz.

İkinci El Araç Garanti Paketi

2.el araçlarda genellikle görülen (%80 / 90 oranında yağ kaçağı veya şanzıman) sorunları gibi mekanik sorunlara karşı km veya yıl bazında değişkenlik göstere bilen alternatifler barındıran bir Garanti Paketi sunma sistemi.

crossover crossover
Crossover
crossover crossover
Suv
crossover crossover
Sedan
crossover crossover
Wagon
crossover crossover
Coup
crossover crossover
Convertible
crossover crossover
Compact
crossover crossover
Sport Coupe
crossover crossover
Pickup
crossover crossover
Aile MPV'si
tire
Neden Araban Garantide?

Hayatını kolaylaştıran hizmetlerimizin keyfini sür

Tüm markalarda ikinci el araç satın almak isteyen müşterilerimize hizmet veriyoruz.

car
3 Ay

5.000 km Garantili

6 Ay

10.000 km Garantili

12 Ay

15.000 km Garantili

net shape net shape
S.S.S

Sıkça Sorulan Sorular

Satış tarihi itibari ile 3 ay ya da 5.000 km’dir. (hangisi önce dolarsa)

3 aylık garanti süresinde maksimum iki defa arıza onarım talep hakkı bulunmaktadır. Bu kapsamda mekanik veya elektrik arıza ile ilgili parça ve işçilik ücreti için yıllık toplam hasar limiti KDV dahil 20.000 TL kadar olacaktır.

Aracın “Araban Garantide" süresi içerisinde satılması durumda da “Araban Garantide” devam eder.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide”nin devam etmesi için aracın yeni sahibinin +90 (216) 573 23 07 nolu telefonu bir hafta içinde arayıp ruhsat değişikliği ile ilgili bilgileri iletmesi gereklidir.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide” şartlarının devam etmesi için aracın tekrar Araban Garantide bayisi tarafından ekspertizinin yapılması istenebilir.

+90 (216) 573 23 07’den “Araban Garantide Çağrı Merkezini” 7 gün / 24 saat arayabilirsiniz.

Yol yardım hizmeti Araban Garantide seçeneklerinin tamamı için geçerlidir.

1) Yol Kenarı Yardım Hizmeti

Operasyon merkezi ile yapılan ilk görüşmede, arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa, yerinde tamir için Yetkili Araç Servisi gönderilecek, Yetkili Araç Servisi’nin olay yerine kadar tek yön ulaşımı 50 km’ye kadar karşılanacaktır.

2) Aracın Çekilmesi

Aracın arıza sonucu hareketsiz kalması durumunda, Şirket, aracın en yakın servise naklini 1.000 TL limite kadar temin edecektir. Bu menfaat kapsamında aracın tamir masraflarına ilişkin olarak herhangi bir meblağ ödenmeyecektir.

3) Aracın Arızalanması Nedeniyle İkamet ve Seyahat

Aracın arızalanması durumunda,

a) Eğer arıza 24 saat içinde tamir edilemez ise, aracın onarımını bekleme amacıyla azami 2 güne kadar her gün için azami 600TL tutarına kadar konaklama masrafları karşılanır.

b) Tamir süresi arızalanmayı izleyen 48 saati aşarsa, araç sahibinin daimi ikametgaha dönüşü için seyahat masraflarını veya seyahate devam etmek isterse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masrafları ödenecektir.

4) Onarılan Aracın Nakli veya Alınması İçin Seyahat ile Emanet ve Muhafazası

Eğer arızalanmadan sonra yapılacak tamir aracın 72 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse, aracın tamiratı tamamlandığında, aşağıdaki masraflar ödenecektir.

a) Araç sahibinin daimi ikametgahına nakil masrafları ya da aracı daimi ikametgaha götürmek için araç sahibi veya tayin ettiği herhangi bir kişinin aracın tamir edildiği yere kadar yaptığı seyahat masrafları.

b) Tamir edilmiş aracın azami 500 TL’ye kadar emanet ve muhafaza masrafı.

NOT: Yol kenarı yardım hizmeti tüm Türkiye’de, diğer hizmetler araç sahibinin daimi ikamet ettiği il sınırları dışında tüm Türkiye’de arıza durumunda verilmektedir.

Aracın tamiri için servis hizmeti alınacak Araban Garantide yada yönlendirilen servisteki danışmanın +90 (216) 573 23 07 numaralı telefonu araması ve arızanın “Araban Garantide” kapsamında olup olmadığını tespit etmesi “Araban Garantide” kapsamındaki tamir işlemlerinin hızla sonuçlandırılmasını sağlayacaktır.

Bu Garanti, yasal olarak Garanti belgesi ile satılmak zorunda olan mallara ilişkin 14 Haziran 2003 tarih 25138 sayılı Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Hükümleri kapsamında değildir.

Satış tarihi itibari ile 6 ay ya da 10.000 km’dir. (hangisi önce dolarsa)

6 aylık garanti süresinde maksimum iki defa arıza onarım talep hakkı bulunmaktadır. Bu kapsamda mekanik veya elektrik arıza ile ilgili parça ve işçilik ücreti için yıllık toplam hasar limiti KDV dahil 25.000 TL kadar olacaktır.

Aracın “Araban Garantide" süresi içerisinde satılması durumda da “Araban Garantide” devam eder.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide”nin devam etmesi için aracın yeni sahibinin +90 (216) 573 23 07 nolu telefonu bir hafta içinde arayıp ruhsat değişikliği ile ilgili bilgileri iletmesi gereklidir.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide” şartlarının devam etmesi için aracın tekrar Araban Garantide bayisi tarafından ekspertizinin yapılması istenebilir.

+90 (216) 573 23 07’den “Araban Garantide Çağrı Merkezini” 7 gün / 24 saat arayabilirsiniz.

Yol yardım hizmeti Araban Garantide seçeneklerinin tamamı için geçerlidir.

1) Yol Kenarı Yardım Hizmeti

Operasyon merkezi ile yapılan ilk görüşmede, arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa, yerinde tamir için Yetkili Araç Servisi gönderilecek, Yetkili Araç Servisi’nin olay yerine kadar tek yön ulaşımı 50 km’ye kadar karşılanacaktır.

2) Aracın Çekilmesi

Aracın arıza sonucu hareketsiz kalması durumunda, Şirket, aracın en yakın servise naklini 1.000 TL limite kadar temin edecektir. Bu menfaat kapsamında aracın tamir masraflarına ilişkin olarak herhangi bir meblağ ödenmeyecektir.

3) Aracın Arızalanması Nedeniyle İkamet ve Seyahat

Aracın arızalanması durumunda,

a) Eğer arıza 24 saat içinde tamir edilemez ise, aracın onarımını bekleme amacıyla azami 2 güne kadar her gün için azami 600TL tutarına kadar konaklama masrafları karşılanır.

b) Tamir süresi arızalanmayı izleyen 48 saati aşarsa, araç sahibinin daimi ikametgaha dönüşü için seyahat masraflarını veya seyahate devam etmek isterse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masrafları ödenecektir.

4) Onarılan Aracın Nakli veya Alınması İçin Seyahat ile Emanet ve Muhafazası

Eğer arızalanmadan sonra yapılacak tamir aracın 72 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse, aracın tamiratı tamamlandığında, aşağıdaki masraflar ödenecektir.

a) Araç sahibinin daimi ikametgahına nakil masrafları ya da aracı daimi ikametgaha götürmek için araç sahibi veya tayin ettiği herhangi bir kişinin aracın tamir edildiği yere kadar yaptığı seyahat masrafları.

b) Tamir edilmiş aracın azami 500 TL’ye kadar emanet ve muhafaza masrafı.

NOT: Yol kenarı yardım hizmeti tüm Türkiye’de, diğer hizmetler araç sahibinin daimi ikamet ettiği il sınırları dışında tüm Türkiye’de arıza durumunda verilmektedir.

Aracın tamiri için servis hizmeti alınacak Araban Garantide yada yönlendirilen servisteki danışmanın +90 (216) 573 23 07 numaralı telefonu araması ve arızanın “Araban Garantide” kapsamında olup olmadığını tespit etmesi “Araban Garantide” kapsamındaki tamir işlemlerinin hızla sonuçlandırılmasını sağlayacaktır.

Bu Garanti, yasal olarak Garanti belgesi ile satılmak zorunda olan mallara ilişkin 14 Haziran 2003 tarih 25138 sayılı Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Hükümleri kapsamında değildir.

Satış tarihi itibari ile 12 ay ya da 15.000 km’dir. (hangisi önce dolarsa).

12 aylık garanti süresinde maksimum iki defa arıza onarım talep hakkı bulunmaktadır. Bu kapsamda mekanik veya elektrik arıza ile ilgili parça ve işçilik ücreti için yıllık toplam hasar limiti KDV dahil 30.000 TL kadar olacaktır.

Aracın “Araban Garantide" süresi içerisinde satılması durumda da “Araban Garantide” devam eder.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide”nin devam etmesi için aracın yeni sahibinin +90 (216) 573 23 07 nolu telefonu bir hafta içinde arayıp ruhsat değişikliği ile ilgili bilgileri iletmesi gereklidir.

Araç el değiştirdiği zaman “Araban Garantide” şartlarının devam etmesi için aracın tekrar Araban Garantide bayisi tarafından ekspertizinin yapılması istenebilir.

+90 (216) 573 23 07’den “Araban Garantide Çağrı Merkezini” 7 gün / 24 saat arayabilirsiniz.

Yol yardım hizmeti Araban Garantide seçeneklerinin tamamı için geçerlidir.

1) Yol Kenarı Yardım Hizmeti

Operasyon merkezi ile yapılan ilk görüşmede, arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa, yerinde tamir için Yetkili Araç Servisi gönderilecek, Yetkili Araç Servisi’nin olay yerine kadar tek yön ulaşımı 50 km’ye kadar karşılanacaktır.

2) Aracın Çekilmesi

Aracın arıza sonucu hareketsiz kalması durumunda, Şirket, aracın en yakın servise naklini 1.000 TL limite kadar temin edecektir. Bu menfaat kapsamında aracın tamir masraflarına ilişkin olarak herhangi bir meblağ ödenmeyecektir.

3) Aracın Arızalanması Nedeniyle İkamet ve Seyahat

Aracın arızalanması durumunda,

a) Eğer arıza 24 saat içinde tamir edilemez ise, aracın onarımını bekleme amacıyla azami 2 güne kadar her gün için azami 600TL tutarına kadar konaklama masrafları karşılanır.

b) Tamir süresi arızalanmayı izleyen 48 saati aşarsa, araç sahibinin daimi ikametgaha dönüşü için seyahat masraflarını veya seyahate devam etmek isterse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masrafları ödenecektir.

4) Onarılan Aracın Nakli veya Alınması İçin Seyahat ile Emanet ve Muhafazası

Eğer arızalanmadan sonra yapılacak tamir aracın 72 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse, aracın tamiratı tamamlandığında, aşağıdaki masraflar ödenecektir.

a) Araç sahibinin daimi ikametgahına nakil masrafları ya da aracı daimi ikametgaha götürmek için araç sahibi veya tayin ettiği herhangi bir kişinin aracın tamir edildiği yere kadar yaptığı seyahat masrafları.

b) Tamir edilmiş aracın azami 500 TL’ye kadar emanet ve muhafaza masrafı.

NOT: Yol kenarı yardım hizmeti tüm Türkiye’de, diğer hizmetler araç sahibinin daimi ikamet ettiği il sınırları dışında tüm Türkiye’de arıza durumunda verilmektedir.

Aracın tamiri için servis hizmeti alınacak Araban Garantide yada yönlendirilen servisteki danışmanın +90 (216) 573 23 07 numaralı telefonu araması ve arızanın “Araban Garantide” kapsamında olup olmadığını tespit etmesi “Araban Garantide” kapsamındaki tamir işlemlerinin hızla sonuçlandırılmasını sağlayacaktır.

Bu Garanti, yasal olarak Garanti belgesi ile satılmak zorunda olan mallara ilişkin 14 Haziran 2003 tarih 25138 sayılı Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Hükümleri kapsamında değildir.

Araban Garantide
Genellikle 1 dakika içerisinde yanıt verir.

Araban Garantide
Merhaba, size nasıl yardımcı olabiliriz?
21:17
×
Whatsapp